Drob de pui cu ciuperci si foarte multa verdeata

In mod normal , in momentul de fata,  trebuie  sa fi pregatit deja drobul , daca nu ati reusit insa sa il preparati sau nu simtit ca stapaniti foarte bine tehnica si /sau nu aveti reteta potrivita, eu va ofer o alternativa deosebit de gustoasa, care unde mai pui ca este si mai ieftina decat varianta clasica.
Ciupercile si verdeturile ii dau un gust cu totul si cu totul special, credeti-ma pe cuvant , iar daca aveti posibilitatea sa folositi si oua de casa, atunci chiar veti obtine un drob de vis.Noi nu suntem adeptii carnii de oaie in general si daca simtiti si voi acelasi lucru, atunci aceasta reteta este solutia.Eu l-am invelit in prapur de porc, nu pentru ca as avea ceva impotriva celui de miel, dar nu am gasit pe nicaieri de cumparat, mai puteti inveli drobul in aluat frantuzesc sau sa il lasati simplu, pus intr-o tava tapetata cu hartie de copt de buna calitate.










Drob din carne de pui si ciuperci




Din cantitatile e mai jos, mi-au iesit 3 droburi , coapte in tavi medii de cozonac si o forma mica de tarta



 Ingrediente

 2 piepti de pui cu os, ai mei cantarea in jur de 1 kg impreuna
1 kg ficat de pui
500 gr pipote de pui
500 gr ciuperci proaspete
8 legaturi ceapa verde
8 legaturi usturoi verde 
2 legaturi marar
2 legaturi patrunjel
15 oua mici sau 10-12 mai mari
un prapur mare de porc/miel, aluat frantuzesc sau hartie de copt cerata
un ou pentru uns deasupra
sare, piper, rozmarin si tarhon uscat


Carnea se spala si se pune la fiert, pieptul il puteti fierbe impreuna cu pipotele, insa ficatul trebuie fiert separat.
Se curata ceapa si usturoiul, se spala frunza cu frunza si se toaca marunt,se curata si toaca si ciupercile.

Dupa ce a fiert carnea se toaca foarte marunt, sau dupa preferinta, se poate da prin masina de tocat.
Ceapa, usturoiul si ciupercile se inabusa in ulei si putina apa  pana se inmoaie bine.

Intr-un lighean incapator se rastoarna carnurile tocate, ciupercile si ceapa,

 
ouale, condimentele si verdeata spalata si tocata fin
.Se omogenizeaza bine compozitia.Se ung tavi de cozonac cu putin ulei si se tapeteaza dupa caz cu aluat, prapur sau hartie de copt.Se aseaza un strat de compozitie in tavi, apoi se pot pune doua oua fierte intregi 

sau o bucata lunga de carnat afumat, se acopera cu restul de amestec.Se unge drobul cu ou batut, 

 
si se coace in cuptorul preincalzit timp de 30-40 minute, pana se rumeneste frumos si trece testul cu scobitoarea, desi este un drob si nu o prajitura.
Se poate de asemenea inveli in aluat de foetaj daca nu gasiti sau nu va place prapurul, sau copt pur si simplu in hartie de copt( ouale din interior il vor coace si inchega frumos)

Este extraordinar de aromat, usor si gustos, o sa va placa la nebunie, de veti hotara sa il incercati.



Comentarii

Micul a spus…
Arata super bine drobul tau.
Paste fericit plin de bucurii si voie buna iti doresc.
Bonjour a spus…
Paste fericit!
Petreceri copii a spus…
HRISTOS A INVIAT!
Paste Fericit si luminat impreuna cu cei dragi!
maria mihalache a spus…
Hristos a inviat!
Maya a spus…
Arata tare fain. SIgur delicios!
Cristina a spus…
Hristos a inviat! Desia u trecut sarbatorile si am mancat sa stii ca tot as gusta o felie si de la tine.
Paradis a spus…
Arata tare bine si-mi place tot ce e cu ficatel de pui.O zi frumoasa!
Ady a spus…
Buna ziua,

Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

(Va rog frumos sa ma scuzati daca v-am mai trimis acest mesaj , nu o fac cu intentia de a abuza de amabilitatea dvs si va rog in momentul in care mai primiti mesajul meu sa imi spuneti numele blogului/siteului . In ultimul timp starea mamei mele s-a inrautatit foarte mult. Va multumesc pentru intelegere )
maria mihalache a spus…
Imi place ca drobul sa aiba cat mai multa verdeata.Este minunat ce ai facut tu aici.Pup!
Unknown a spus…
Foarte buna reteta ta :* Eu anul asta pun mai mult patrunjel decat ceapa verde... am un buchet urias si ne place ;) Paste fericit din Italia!

Postări populare