Figurine de turta dulce

   

Reteta aceasta am ochit-o acum mult timp in Good Food, intr-adevar se pregateste cu 40 de zile in avans, dar rezultatul final merita pe deplin. Eu le-am copt, le-am tinut in cutii bine sigilate, intr-un loc uscat, dupa 40 de zile, le-am glazurat si le-am agatat in brad. In scurt timp au devenit fragede de ni se topeau in gura, ba chiar  extraordinar de aromate.



Turta dulce glazurata





250g miere
250g zahăr
2 ouă
1 lingură rasă de cuişoare pisate
1 lingură rasă de scorţişoară
2-3 linguri de ulei
2 linguriţe rase de bicarbonat topit în trei linguri de oţet
500g făină
putin ghimbir ras, nucsoara, cardamom dupa gust

Mod de preparare


  • 1. Se fierbe mierea cu zahărul la foc mic cu grijă să nu se lipească de vas. După un clocot se lasă la răcit.
  • 2. Se adaugă ouăle, uleiul, aromele şi bicarbonatul.
  • 3. La sfârşit se pune făina şi se frământă bine.
  • 4. Se lasă la frigider cel puţin o zi, până la o săptămână.
  • 5. Se întinde până se obţine o cocă groasă cât o muchie de cuţit.
  • 6. Se taie în forme şi se ung cu gălbenuş.
  • 7. Se bagă la cuptor într-o tavă unsă cu 
  • 8  Se depoziteaza timp de 40 de zile
  • 9. Se ung cu glazura si se decoreaza dupa gust

Comentarii

Postări populare